Marketing i analityczny CRM

Centrum szkoleniowe SPSS

///

Marketing i analityczny CRM

icon_szkolenia

Jak połączyć wiedzę analityczną z biznesową by lepiej odpowiadać na potrzeby klientów?

Szkolenia marketingowe łączą wiedzę analityczną z wiedzą biznesową. W wielu obszarach znajomość technik analizy danych jest niewystarczająca, by móc ją skutecznie wykorzystać w praktyce — konieczna jest też wiedza merytoryczna z tego obszaru. Przykładowo, by skutecznie adresować oferty do klientów, potrzebna jest wiedza o tym, jak są budowane i jak przebiegają kampanie marketingu bezpośredniego. W konsekwencji, szkolenia z tej linii mają uczyć analizy danych w określonym kontekście biznesowym, pokazując kiedy, jak i do czego jej użyć.


Z nami warto!

szkolenia-icon1

Praktyczna wiedza

Aktywnie dostosowujemy programy kursów do zmieniających się realiów i wyzwań badacza.
szkolenia-icon2

Uznani eksperci

Wykładowcy to praktycy analizy danych, których wiedza i praktyka są gwarancją jakości kursów.
icon-spss82px

25 lat doświadczenia

Predictive Solutions to najbardziej doświadczony dostawca programów IBM SPSS i szkoleń.
szkolenia-icon3

Autorski program

Szkolenia Predictive Solutions bazują na 25 latach doświadczenia w pracy z danymi ilościowymi.
szkolenia-icon4

Oryginalne materiały

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat i merytoryczne materiały kursowe w języku polskim.
szkolenia-icon5

5000 przeszkolonych osób

Szkolenia o różnym poziomie zawansowania, od kursów z podstaw statystki do szkoleń z data mining.

Porozmawiaj o szkoleniach

Zadzwoń: 508 138 069


Współpracują z nami