Opis kursu
Praca analityka w obszarze wykonywania analiz marketingowych kusi ciekawymi tematami badań, możliwością wykazania się kreatywnością, wpływania na kształtowanie marek, produktów, strategii firmy, czy wyboru modelu biznesowego. Może być jednak bardzo żmudna, monotonna, niewdzięczna, czasami frustrująca, kiedy pod koniec pracy okaże się, że popełniliśmy błąd i musimy wrócić do początku. Analityk, pracujący na danych spędza około 80% czasu nad ich przygotowaniem. Przyjmując tę informację, krytycznie ważne staje się, aby na początku zdobyć jak najsolidniejsze umiejętności radzenia sobie z danymi. Wszystko po to, aby praca na danych nie zajmowała większości naszego czasu. Bazując na praktycznych przykładach, zaprezentujemy uczestnikom kolejne etapy pracy analityka – od przygotowania danych, prowadzenia podstawowych analiz, aż do przygotowania raportów. W trakcie szkolenia dużo uwagi poświęcimy interpretacji uzyskiwanych wyników badań marketingowych i wyciąganiu praktycznych wniosków z analizy.