ANALIZA KLIENTA
prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz

Analiza_klienta__Okladka_www_120px
ISBN 978-83-912871-4-9
Predictive Solutions (dawniej SPSS Polska), Kraków 2011
296 stron, format: 21x29,7 cm (A4)
Wydanie: pierwsze, Rok wydania: 2011
Cena: 58,00 PLN netto + 5% VAT

spis treści tu będzie fragment książki
analiza klienta [...] wypełnia lukę praktycznego podejścia do zarządzania wartością klienta, z uwzględnieniem całego cyklu życia klienta w firmie

prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona
Szkoła Główna-Handlowa w Warszawie

Największą wartością firmy są jej klienci. Minęły czasy, kiedy dominował marketing masowy nakierowany na działania ATL. Obecnie dzięki rozwojowi technologicznemu mamy możliwość szerszej realizacji działań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Prowadzenie działań na rynkach nasyconych sprawia, że szczególnie bolesna jest utrata klienta z powodu braku satysfakcji, zaś koszty utrzymania klientów są zdecydowanie niższe niż koszty pozyskania nowych. Z drugiej strony może się okazać, że część klientów, których obsługuje firma, jest dla niej wyłącznie źródłem kosztów. Dlatego szczególnie ważne stają się odpowiedzi na pytania: w jaki sposób poznać potrzeby klientów? jak rozpoznać, którzy są wartościowi? jak klienci korzystają z naszej oferty? którzy klienci myślą o przejściu do konkurencji i dlaczego? Dzięki tej wiedzy firma może zyskać znaczącą przewagę konkurencyjną, wzmacniając swoją pozycję na rynku.

Nowa książka prof. Rószkiewicz jest rozszerzeniem treści m.in. z zakresu analiz statystycznych dotychczasowych pozycji książkowych autorki. Jej nowość i unikalność wynika z faktu, że opisane analizy statystyczne zostały wzbogacone o prezentacje ich realizacji z wykorzystaniem oprogramowania  IBM SPSS Statistics . Z tego właśnie powodu jest ona polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby rozpocząć przygodę z analizą danych.

1

Warunki zakupu książek poprzez Predictive Solutions

Zakup książek bezpośrednio w Predictive Solutions jest możliwy wyłącznie po dokonanie wcześniejszej wpłaty na konto (nr poniżej). Celem złożenia zamówienia proszę przesłać mailem informację z wyszczególnionymi pozycjami książkowymi i ich liczbą sztuk, które chcą Państwo zakupić. Dodać należy także imię i nazwisko oraz adres do korespondencji. Jeśli zakupu dokonuje instytucja prosimy o podanie NIP i ew. adresu do faktury, jeśli jest inny niż korespondencyjny.
Kolejno należy dokonać wpłaty na konto Predictive Solutions, kwoty stanowiącej sumę kosztów zamawianych pozycji powiększonej o koszt przesyłki (5,00 PLN):
Predictive Solutions
ul. Racławicka 58,
30-017 Kraków

Nr konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty:
58 1050 1445 1000 0023 1773 7274
ING Bank S.A.

Po otrzymaniu wpłaty i weryfikacji zamówienia zostanie wysłane do Państwa drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Zamówione książki zostaną wysłane na adres korespondencyjny. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

2

Zakup hurtowy, zorganizowany

W przypadku zainteresowania zakupem pozycji oferowanych przez Predictive Solutions w ilości powyżej 15 egzemplarzy prosimy o kontakt. Mamy dla Państwa przygotowane specjalne oferty cenowe i atrakcyjne warunki współpracy.

Kontakt w sprawie zakupu książek:
Małgorzata Oczkowicz
tel. (12) 636 96 80 wew. 100