ANALIZA KLIENTA
prof. dr hab. Małgorzata Rószkiewicz
analiza klienta [...] wypełnia lukę praktycznego podejścia do zarządzania wartością klienta, z uwzględnieniem całego cyklu życia klienta w firmie
Największą wartością firmy są jej klienci. Minęły czasy, kiedy dominował marketing masowy nakierowany na działania ATL. Obecnie dzięki rozwojowi technologicznemu mamy możliwość szerszej realizacji działań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Prowadzenie działań na rynkach nasyconych sprawia, że szczególnie bolesna jest utrata klienta z powodu braku satysfakcji, zaś koszty utrzymania klientów są zdecydowanie niższe niż koszty pozyskania nowych. Z drugiej strony może się okazać, że część klientów, których obsługuje firma, jest dla niej wyłącznie źródłem kosztów. Dlatego szczególnie ważne stają się odpowiedzi na pytania: w jaki sposób poznać potrzeby klientów? jak rozpoznać, którzy są wartościowi? jak klienci korzystają z naszej oferty? którzy klienci myślą o przejściu do konkurencji i dlaczego? Dzięki tej wiedzy firma może zyskać znaczącą przewagę konkurencyjną, wzmacniając swoją pozycję na rynku.
Nowa książka prof. Rószkiewicz jest rozszerzeniem treści m.in. z zakresu analiz statystycznych dotychczasowych pozycji książkowych autorki. Jej nowość i unikalność wynika z faktu, że opisane analizy statystyczne zostały wzbogacone o prezentacje ich realizacji z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics . Z tego właśnie powodu jest ona polecana nie tylko dla studentów i wykładowców, ale także dla praktyków, którzy samodzielnie chcieliby rozpocząć przygodę z analizą danych.
Warunki zakupu książek poprzez Predictive Solutions
Zakup książek bezpośrednio w Predictive Solutions jest możliwy wyłącznie po dokonanie wcześniejszej wpłaty na konto (nr poniżej). Celem złożenia zamówienia proszę przesłać mailem informację z wyszczególnionymi pozycjami książkowymi i ich liczbą sztuk, które chcą Państwo zakupić. Dodać należy także imię i nazwisko oraz adres do korespondencji. Jeśli zakupu dokonuje instytucja prosimy o podanie NIP i ew. adresu do faktury, jeśli jest inny niż korespondencyjny.
Kolejno należy dokonać wpłaty na konto Predictive Solutions, kwoty stanowiącej sumę kosztów zamawianych pozycji powiększonej o koszt przesyłki (5,00 PLN):
Predictive Solutions
ul. Racławicka 58,
30-017 Kraków
Nr konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty:
58 1050 1445 1000 0023 1773 7274
ING Bank S.A.
Po otrzymaniu wpłaty i weryfikacji zamówienia zostanie wysłane do Państwa drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Zamówione książki zostaną wysłane na adres korespondencyjny.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.